sweet home

Idag är jag sjuk, så idag, kan jag inte göra ett piss.

Igår hade vi träning, men jag tränade inte. Jag stod på planen och tittat på istället.
Fick rätt många bollar på mig, och en i huvet av Frida Bengtsson ^^ haha

Idag stannade jag hemma från skolan. Jag mådde verkligen piss imorgse, men det
är lite bättre nu faktikst. Blir nog skola imorgon.
Idag missar jag också en träning. JAG HATAR DET!

Ida har fått tandställning idag. Jag är bombsäker på att hon kommer ha ont nu ett tag.

Nej nu tänker jag vara snäll mot mamma och städa ovanvåningen!
Nu tänker ni säkert 'åå gud vilket snällt barn hennes mamma harHAHA
ni tänker nog snarare, ' är du helt blåst ?'

♣ Städa
♣ Städa
♣ Städa
♣ Äta
♣ kolla tv och datorn
♣ Sova

Resten av min dag :)

Ida och Emelie, tills döden skiljer oss åt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback