ännu en gång..

..var gothia slut

jag hade superkul på gothia i år, precis som förra året, men denna gången var dte ändå på ett annat sätt.
Vi kom till semifinal, typ 3:a  i F15 :D (observera att vi annars spelar i F14) Jag kan inte förstå det,  flickor, vi ska vara stolta :)  Jag orkar tyvärr inte skriva ner allt i bloggen som vi gjorde, men en sak jag inte glömmer på länge ; Matilda Kvist hittade en karta på Frankrike som satt uppe på en bokhylla typ, så klättrar hon upp på bord och allt för att kolla var Klippan ligger. Vi frågade vad hon gjorde, hon bara 'Jag hittade en karta på Skåne, jag skulle bara se var Klippan låg på denoch som vi garvade åt henne, men vad förväntar man sig av en tolvåring när klockan är lite mycket på kvällen? ;D
Tack för 4 underbara dagar flickor! Minne för livet.

(bilderna har jag inte orkat lägga in så det blir inge nytt ;D )


Skolan började idag,  tråkigt men bra ändå. Nu får man träffa allt folk igen :)

Ekebo den 20, om typ vecka,  hoppas man får träffa Mr m då.  Men man ska inte hoppas på för mycket.

Nej nu sätter jag punkt .


142952-18
Nog inte jag har lugg nu, och emelie svartare under ögonen. ;D (vi ser mysko ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback