jag älskar dig...

...vad som än händer, kom ihåg det.

fredag, äntligen fredag. Just nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt.

dagen idag har varit väldigt varierande,  den började rätt bra, hade musik för första  gången idag, men någon Glenn ;D  haha. Vi dansade linedance, och sen sjöng vi i aulan. Jag trodde det först var en gammal gubbe som hette Glenn, men det visade sig vara en kille som fyller 25 om 4 dagar ;D

Dagen fortsatte och vi hade töska. Jag och Carolina kom försent 5 minuter, och sen när det var 10 minuter kvar av lektionen sitter jag och ringer emelie flera gånger, och när hon lägger på så ringer jag igen ;D Observera, jag hade mobilen på bänken. Sen höll jag på att ringa ida också ;D  När jag sätter på högtalaren, så piper det till, och då går just min töskalärare förbi, "Vad är det för ljud?" "ehm, lågt batteri" svarar ange och fitore som sitter brevid, och vi börjar garva.  Vi slutar och min töskalärare, Miriam vill snacka med mig. 

m 'alexandra, stanna kvar en stund'
a 'visst, vad är det?'
m 'jo du vet, jag måste skriva upp alla som kommer försent'
a 'men vafan, det var ju carolina också'
m 'jo jag vet, jag ska hämta henne nu'
Carolina kommer in
m
'Ni kom fem minuter försent'
a 'ja men vi snackade med en mattant'  nästan sant
c 'ja, och sen så går inte klockorna rätt'  lite sanning
m 'Nej jag vet, jag får ta upp dte med vaktmästaren'
a 'ja det tycker jag, för vi kunde ju inte hjälpa det'  lite sant det faktikst
m 'Men eftersom jag vet att ni är så duktiga, så skriver jag inte upp er. Ni jobbar alltid så
    bra på lektionerna, så vi struntar i det, och om ni vill prata med mig, eller undrar något över läxan,  
    eller har problem så är det bara att komma till mig. '
som om vi skulle komma och snacka med henne? no way.
a
 'jaja okej'
c  'visst'
m  'och din mobil alexandra, kan du inte försöka stänga av den? '
a 'jo men jag försökte, men så ringde ida hela tiden, och sen så när jag försökte stänga av den
    så hade jag lågt batteri, och det funkade inte' Carolina skrattar
m 'jaha okej, men försök nästa gång iallafall'
a 'jaja okej, kan vi gå nu?'
m 'jadå, trevlig helg'

vilken töska lärare vi har ;D haha

sen blev det även lite problem idag, ida och jag, eller,  jag och ida, vi bråkade, och jag visste inte vad jag
skulle ta mig till, om jag skulle vara arg, eller gråta. Det tog bara stopp, och allt kändes förjävligt.
Men det är helt bäst igen, och älskling, jag lämnar dig aldrig, du får aldrig tro det, och att sluta snacka med dig, då skulle en tredjedel av allt mitt prat gått förlorat till jag vet inte var. Jag älskar dig

ida&emelie, mina tvillingar, mitt liv, jag dör utan er. ♥♥


142952-34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback