Jag skulle gärna hjälpa dig upp och kunna lysa upp den vägen du springer.


Och vi vann seien ! :D Vi är bäst flickor!

Måndag;

Nu ska vi ha något skit om droger, alkohol och tobak på No:n. Orka.
Jag var hyffsat tyst idag, jag klarade det. Den du.
Matten orkade jag inte ett skit på. ^^  jag hjälpte Tilde och Sofia istället ^^
Och jag kom fram till att jag ska bli förskolelärare. Jag suger på att förklara ;D

Fick tillbaka Svenskan idag. VG barn igen ^^  haha.  men det kändes bra ändå.

Sen hade vi lunch,  ÄCKEL MAT! ovanligt, nej.

Gympan var rätt kul, vi skulle jogga runt salen, och sen göra en övning, jogga, göra övning och vidare och vidare ;D
Det känns skönt att springa, man känner sig bättre när man är starkare än man tror, att man orkar.

Martin kom även med en jävligt dum kommentar på gympan.  Man tar åt sig.

image67image66image68

jag älskar oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback