sur blandat med spöken

idag är jag irriterad, nej sur. Det är inte ofta jag blir det, men idag blev jag det.   Personen som fick mig att bli sur var Martin, denna gången sparkade han mig i magen, och det gjorde ont. Att du bara orkar hålla på HELA tiden, jag förstår dig inte.  Det börjar bli så förbannat irriterande så som du håller på. Att du aldrig förstår att ett sluta betyder sluta. Vad gjorde jag dig?  Inte någonting! . Så du kan ju bara lägga ner alltihop nu, för man orkar snart inte med dig längre om du ska hålla på så, fast det är kanske det du vill, att alla ska vara irriterade på dig, eller?

Ida Persson skrämde mig totalt idag, jag rös i hela kroppen.
Vi pratade om spöken och andar, så kommer jesper (förövrigt världens snygging, med världens finaste ögon, bruna, blyga, så najs ;D ) jag frågade om det fanns spöken, han bara, ja klart det finns, man kan köpa spöken på e-bay. jag bara VA? seriöst? knappt äckligt, eller nej, man kan inte köpa spöken, liksom det går inte.  Jesper sa att man fick det i typ en glasburk, så spöket skulle vara där i. Så säger ida, ja liksom, sen sätter man den i skafferiet, så när man öppnar det trillar ett huvud ut. Knappt rädd jag blev där.  Liksom, fan vad äckligt, öppna skafferiet och det trillar ut ett huvud!  Jag ska inte öppa skafferiet när jag är ensam hemma och det är mörkt, never in my life!
Sen berättade Oskar att på sån tv program var det en sån snubbe som sa till en ande att den inte fick vara i huset och sånt, så den familjen han var hos, deras glasbord typ sprängdes. Knappt äckligt!

image59image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback