tiden rinner iväg...

redan vecka 10.

Idag är det måndag,  den femte mars faktikst.  För alla som vill veta onödig fakta så gick min mobilräkning om idag, så nu kan jag ringa igen ;D haha

Skolan;
Det var väl okej, jesper satte sig vid vårt bord i matan ;D haha knappt kul vi hade ^^
Emii skämde ju inte ut mig och ida heller, absolut inte ;D
Men du är för söt du, min fästmö , (för er som inte vet det är jag och emelie gifta, och idag var emelie i skolan för första gången på jääätte länge efter sin körtelfeber! )

Lördes var det ferre hos nilsson. Kul, kul, kul.  jao. men nu äre city akuten,
seeya!

dont ask
142952-60

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU VISAR TROSORNA MADAME!!!!!!! VAD HAR JAG LÄRT DIG!?!?!? (du kan väl lika väl skita i att ha på dig dem då? ;p)

2007-03-06 @ 21:02:54
Postat av: vick

det var mitt inlägg!

2007-03-06 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback