här i min ensamhet.

Skrik ut i natten att du ångrar dig.
För din tunga har  för alltid sårat mig


torsdag kväll, ÄNTLIGEN ! fredag imorgon :D
Denna dagen har verkligen gått upp och ner.
Ibland tänker man till alldeles för mycket så allt blir svart.
En del stunder är oerhört bra, men det är inte sanningen.

Den enda som förstår mig det är Emma.
Hon är den enda som förstår det jag förklarar.
Jag försöker iallafall, och det är väl det som räknas?

Men iallafall. Eftersom bajsmannen har varit i farten igen så är det typ snacket i skolan.
Ganska äckligt. Personen måste ha en psykisk störning.

HK:n gick ganska bra för mig idag, mina bullar blev askalas bra !
Helt lycklig över det.
Sen så svenskan var slapp, tyskan också. På so:n är det redovisningar så det är slappt.
Gympan var kul idag. Emmas lektion var hur bra som helst !
Matten efter gympan är fortfarande så JÄVLA onödig. 
gjorde inte ett skit på den.

Den stora händelsen idag är att min vibrator i mobilen fungerar igen !
Den har typ varit sönder nu i nån vecka. Helt jätte störigt när man får gissa om man fått sms
när den varit ljudlös. MEN ÄNTLIGEN :D  haha,
 
Igår köpte jag förresten nya skor. Eller ja, 4 stycken. 2 par pumps, ett par svarta typ sommarskor,
och ett par svarta lacoste. Ni vet dem jätte fina med snörning.

Imorgon blir det bio med några såkallade vänner. ;D
Men innan bion ska jag hälsa på Gabbe :)

På lördag ska jag passa matilda på kvällen, men hon typ kommer somna vid 9 kanske.
Någon som vill hålla mig sällskap?

Nej nu ska jag hoppa in i duschen,
astma bajs medicinen är nog typ halvt ur kroppen nu .

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback