Fredag

Okej denna veckan har jag verkligen inte hunnit eller ja, orkat skriva. Så det blir ett fett inlägg idag.
Maha enjoy!

Onsdag.
Skolan var okej, mja ja, vad ska man säga, SNART LOV!
Efter skolan kom mamma och hämtade mig och Sophie så åkte vi till väla. Köpte ny mobil, w902. Najs som fasen. Blev även 5 nya fiskar. Mamma tyckte dock att två av dem var fula. Efter väla åkte jag och Sophie hem till henne i Röstånga med hennes lilla moppebil ;D Tog ett tag men vi kom fram genom snövädret!  Väl där skulle vi plugga matte. skulle. Blev inte som vi tänkt oss men det blev väl bra ändå.  Sov hos Sophie och vi somnade nog lite för sent!

Tordsdag.
Jag och Sophie vaknade lite för sent. Körde till skolan, kom litta sent :P Men men. Matte prov direkt på morgonen, GICK SKIT :(  Totalt hjärnsläpp på allt.  mög, mög, mög, mög. Hade äckligt ont i huvudet hela dagen, men det får man ta. Gympan var chill, jag och hanna körde någon konstig badminton grej, HAHA. Underbara du!
Träning på kvällen. Sen ringde Jonte och jag kom inte i säng i tid då heller.

Fredag.
Försov mig. Vaknade kvart i nio, skulle ta bussen tio över. Karro skjutsade mig och Nilsson, maha, tor man har systrar. Väl i skolan blev det si. Kladdekaga, mumsfillibabba! Gick till preem och köpte litta mjölk till det. Fett gott. Hade Tordan, litta nya pics där nu Jonte! HAHAH, du måste ha dem !
Luchen var äcklig, men gick ner. Träffade Jimpan idag också. Kan inte bli bäättre dag.

Mamma har köpt hem pepparkaksfil! MUMS. Älskar det !

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Ska snart till östra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback