Lördag

igår fick vi äntligen jullov!
Helt onödig dag om jag får säga mitt. Började 20 i 10, hade Tord fram till 11, sjukt tråkigt. Sen fik vi fika och Jan läste nån julsaga. Lunch vid halv 12. ÄNTLIGEN DEN ÄLSKADE GRÖTEN. Bästa maten i skolan EVER.

Tog tåget till Hbg, slösade 27 jävla spänn, konduktör skiten kom ju inte ens -.-
Mötte vickan på knutan sen gick vi på stan. Hon skulle klippa sig vid halv tre så jag gick ensam i en timme. Köpte det sista nu inför jul, så pengarna är slut. Hon var klar vid halv fyra och sen kom Gabbe och hämtade oss. Vi lämnade av Vick hos pappa sen följde jag med Gabbe hem. Vi hade inget att göra så vi åkte till Malmö och hälsade på Leon och Daniel. Mys pys. Åkte hem vid tio, inom donken. Somnade påvägen hem så för att jag inte skulle somna på tåget till Klippan sov jag här hos Gabbe inatt. Hon började jobba vid sju, men då sov jag som en stock.

Blev även väckt inatt av folk som ringer -.- LÅÅÅT MIG SOVA ;(
Fast en av dem var ganska rolig att prata med ;D

Nej nu är klockan tolv, ska nog pallra mig ur sängen och göra något vettigt.

puss!

23 månader ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria

det var jag som var roligast :D

Postat av: Anonym

nope, jag! (anex minns inte redit va ja snacka om :/ :P HAHAHHAH)

2008-12-21 @ 21:15:37
Postat av: jonte

glömde namn

2008-12-21 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback