Måndag

Kräftan 22/6-22/7

Du är på ganska dåligt humör, rastlös och otålig. Detta förvärras av att inget roligt händer just nu.

Så sant så, fy fan för denna måndan.

Vaknade inatt av jävla halsont. Somnade om men när Jonte ringde kunde jag inte somna om. Gör så jävla ont. Trots en jävla huvudvärk pallrade jag mig upp vid 7. Blev chillkläder då jag inte orkar med något annat. Åkte till skolan och hade en lektion sen 3½ timmes håla -.-  Blev kortspel och 'pluggande'. Jan åkte även ut från klassrummet, HAHA, satans kul.  Käkade kina mat idag med Sophie, gooott.  Matenkät skiten som vi skulle göra idag gjorde självklart jag. Skrev ett långt jävla meddeland eom vad jag tycker om den jävla skolmaten. Fy fan. Hade data och sen bild. Satan vad vi stressade ihop allt på bilden idag, men klart blev det.

Väl hemma ska jag plugga sönder nk. Ikväll blir det förhoppningsvis nåt avsnitt oth. Ville till Jim idag men det ser inte så ljust ut på den fronten. Mona kan ju ta sig någonstans med den här skiten. Får bli hem till Jim någon annan dag i veckan, onsdag kanske? :)

nej nu har jag inte tid med detta!

puss


drar till med en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback