Måndag

Idag har jag;
kollat klart filmen fån igår.
Ätit en lakrits godis.
Kollat kylen.
Duschat.
Städat min bokhylla.
Testat skor.
Suttit i soffan men glömde sätta igång tvn så jag stirrade i intet.

Idag ska jag;
städa klart mitt rum så jag får göra mitt pepperkakshus.
(mamma förbjöd mig igår eftersom jag inte städade)
Åka till väla till syn grejen.
Köpa galjar på ikea. (vick fick typ alla med sig och jag får panik på dem vi har kvar)
Köpa en chokladkalender (även fast jim sagt att jag får av honom i julklapp)
Köpa överdrivet mycket godis till pepparkakshuset om mamma betalar.
Kolla oth.
Prata i telefon.
Fixa klart julklapparna.
Sova.

Vilken sammanfattning.
Pepparkaksfil nästa, är cp hungrig.

En sak till, min bokhylla har nog aldrig varit så ren som den är nu. :D

GRATTIS ANGELICA FUREVI!  :D <3


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Hur ska du fira jul ? Klicka in på min blogg och svara på frågorna i inlägget dan för dopparedan(http://endthisnow.blogg.se/2008/december/dan-fore-dopparedan.html)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback