Söndag.

Andra advent idag.
Tiden går så sjukt snabbt nu förtiden. Julen börjar närma sig så smått, usch.
Jubak om en vecka med familjen, det är något jag ser fram emot!  Julbaket är liksom höjdpunkten med hela julen, resten kan man nästan ta och skita i. Förr var julen mycket bättre än vad den är nu. Förr fick man en massa leksaker man ville ha och skit. Tomten fanns och bekymmer visste man inte vad det var. Förra julen var inte alls kul, helt tomt utan Ante. 2007 var ett förjävligt år faktiskt. 2008 har väl varit lite si sådär, men det blir bättre med tiden. Visst, vi alla har nog våra svackor, och när man mister någon nära, då rasar världen. Men det är bara att blicka framåt, för med tiden blir det mesta bra igen. Nya människor kommer in i livet och man får acceptera läget.

Snart två år sen också. Två hela år. Tiden har gått snabbt, men det har inte varit lätt. En del dagar har varit bättre än andra, men tiden läker inga sår. Ibland vill jag ha tillbaka 2006, eller ganska ofta. Det har hänt så mycket sen dess. Men det finns inte så mycket man kan göra åt saken, tyvärr.

Lördes.
Mådde väl si sådär, trött och jävlig. Gjorde inte ett skit på hela dagen. på kvällen drog jag dock hem till ahlberg där Dennis och några av tjejerna var. Stack hem ganska tidigt, orkade inte så värst mycket.

Idag har jag inte heller gjort så mycket. Skulle pluggat men det blev det inte sp mycket av. Sur på mig själv för det nu. Var ute med Nilsson en runda innan, älskar att du bor här igen !

Snart duschen sen dirr i säng.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback