Söndag

Min helg var helt perfekt faktiskt.
I fredags chillade jag sönder på dagen och sen på kvällen drog jag hem till Lillan. Några av tjejerna var där, några från Röstånga och sånt. Hade riktigt kul där. Ölspelet var inte min grej när jag fick allt, haha ! jag gav dock upp. Efter det fick jag skjuts av mamma till Östra. Var på någon fest, helt okej faktikst. Efter det åkte jag med Jim & Kenth hem.

 Vaknade vid nio pga Jim, men jag skulle ändå iväg till ikea och skit så det var lika bra! Pappa och Vick kom och hämtade mig så vi åkte då till ikea och en runda på väla. Köpte nya jeanstights, puss på dem. Åkte upp till Halmstad till Vicks lägenhet, fixade lite där. Jag städade hennes skåp, haha !  satte ihop pallar och mög. Hemma igen vid halv fem, snabbt fixade vi lite hemma sen åkte vi till Karlsson's igen. Kenth's 18 års fest var verkligen det bästa på länge. Släkten där nere, ungdomarna där uppe, och kul hade vi ! Det var typ Kenths närmsta vänner och sen då släkt. Vi käkade as god pastasallad, stoort plus där. Trädgårdsstolar förstördes, Josh fixade två själv ;D haha. Liten tjockis! Några mådde mindre bra, jag träffade vår gamla lärare som tydligen är tillsammans med deras kusin, haha. Pratade om en jävla massa med henne :P  Det blev sängen runt tre, fyra något när Fillefill, martin och Bulle gick. Tack för en jävla kul kväll! :D

Imorse var Vick och Kenth uppe tidigt, men jag och Jim vi sov. Gick upp vid halv ett, käkade frulle. Jim hade köpt hem mellanmjölk till mig, vilket dem inte har i vanliga fall, så det blev en perfa frulle. Åkte hem vid ett, hämtade Gabbe och Daniel på stationen. Väl hemma åt vi asgod mat, sen blev det julbak med hela familjen! Blev en fin mjölgrej på Matilda iår igen :) lättlurade snorunge! maha

Chillat resten av dagen. Skulle plugga engelska men min bok är fakking borta, och i skolan var den inte, så ja, skit kul! :D
måndag imorgon, snart fredag!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback