Tisdag

Min mamma väckte mig för sent så jag missade julkalendern! dampet. Höll på att missa busshelvetet, skit kul. Höll på att somna i skolan. Allt sög där. Sista lektionen med Mona kan ju suga ännu mer.

Verkligen helt negativ idag ;<

Kom hem. Gick in en runda till Engströms. Hem igen, skrev klart svenskan, skickade iväg det och sånt. Gjort 'trivselregler' för mig och jonte, han är dock skyldig mig en runda på donken för han bröt dem direkt. 
Nu ikväll ska jag plugga satan. Sova tidigt, sen skola imorrn ;<
p-a-l-l-a.

En annan sak är ju att det snöade innan och jag ville välta en kille på en cykel, men det är en annan femma.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

vet du hur söt du va som liten!?!?!?

2008-12-02 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback