Tordsdag

Inte skrivit sen i måndes så ja, nu får det bli av.

I tisdags firade vi jul här hemma. Ganska jobbigt att vara stor familj men ja, man vänjer sig. Allt jag fick var sånt jag ville ha och det var gött som fan. Typ ja, jag gör en lista.

klänning
jeansleggins
choklad
tavla
armband
strumpor
jacka

Hade ganska kul med mina såkallade syskon, sjuka i huet allihopa ;D
orkar inte berätta mer om den dagen :P

Igår var det julafton. Fick parfym, kofta och choklad i strumpan. Mihi, mega glad! Vid halv tre åkte jag hem till Jim för att lämna julklappen. Hoppas han blev glad, haha kul om han inte blev det :P  Jag fick iallafall chokladask & body butter av honom. Han har hållt på hela tiden att jag skulle hata hans julklapp, men konstigt nog hade han köpt vad jag själv hade tänkt köpa tills jag såg priset HAHA, inget billigt body butter där inte !  Så jag blev glad, och tack igen älskade du! :)

Åkte vidare till kusin i Skottorp. Julmat igen -.-
När vi dansade sånt runt så var jag sist och passade då på att ta några av farmors köttbullar, fast jag fick ta på två så fick trycka in dem i munnen, men det blev ganska torrt och mycket och vicki skrattade och jag satte i halsen och ja, det blev ju inte så bra HAHA, smart som man är!

Spelade alias med vick och katti. Katti skulle förklara ordet ögonlock och hon bara 'det återfuktar ögat' och smart som jag är skriker jag rakt ut 'SVETT!'  och trodde seriöst att jag hade rätt. Kan man bli trögare? -.-

Idag är det den 25 och jag har inget att göra.

pusshaj


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Härligt julklappar ! :D Och hoppas Jim pojken blev glader ja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback