Tordsdag.

Inte skrivit sen i söndags, men skit i de.

I måndes pluggade jag sönder till gympa provet, eller inte.
Det blev ganska mycket chill av det hela då det knappt var någonting alls att kunna.

I tisdags började dagen 50 minuter för tidigt av det där jävla jordskalvet -.-
Slutade vid två, dvs ingen NK. Skrev klart min träningsrapport, ganska nöjd med den faktikst :)
Träning på kvällen, åt helvete med den. Mår verkligen inte alls bra just nu.
Någon jävel som kastade in ett järnrör i hallen genom fönstret, SÅ JÄVLA ONÖDIGT.
Fick sluta träningen 20-25 minuter tidigare pga det.

I onsdags, alltså igår somnade jag på sista lektionen, inte bra alex.
Hade tråkig fysik och vips så sover man.

Åkte till väla med mamma för att kolla min syn. Den hade försämrats ganska mycket så nya linser nu. Jävla skillnad det blev när jag fick på dem. Om det nu är någon som undrar så hade jag -0.75 och -1.0 innan, nu har jag -1.25 och -1.5, och det är ganska stor förädring. Inte konstigt att jag inte ser så mycket med glasögonen. Blev en jävla runda på hela väla och sen ikea. KÖ SOM FAN. Köpte klart alla julklappar, har nog någon kvar men det känns bra nu iallafall :)

Åkte hem till Karlsson's och hämtade Jim. Påvägen hem körde vi på Bambis mamma. Lite läskigt faktikst. Väl hemma kollade vi på halva sex and the city filmen och halva big daddy. Kändes verkligen lönt men men.
Imorse gick jag upp något för sent men jag hann. Jim han duscha och allt på samma tid. Är man seg eller är man seg? Åkte till skolan, sög dase. Jullov imorgon ÄNTLIGEN !
Nu ikväll ska jag kolla match.

puss.


Tell me why you're so hard to forget.
Don't remind me I'm not over it.
Tell me why I can't seem to face the truth.
I'm just a little too not over you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback