Det är så logiskt alla fattar utom du.

Godmorgon folk!

Ännu en sömnlös natt.
Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle gå
06.08, speciellt inte när det är skola men idag blev det så.
Klockan är nu 06.37, men kan man inte sova, så kan man inte.

Finns inga ord för hur jag känner just nu,
inget blir som man tänkt sig, right?

anyway, nu tänkte jag lite på torkel i knipa när jag skrev det, dagen första skratt,
men ingen förstår varför, men det är inte meningen.
Nu kom den dära låten upp i huvet som jim försökte lära mig då den första
sommaren, det var tider det..

Nej jag får ta och sätta på musik så låten försvinner nu,
annars får jag aldrig bort den.

Det jag egentligen skulle skriva har jag nu glömt,
minne, mitt älskade minne som är bland de värsta som finns !

Får nog ta och kila iväg här ifrån snart ändå, så jag slipper
stressa nu när jag ändå är vaken.

see ya !

jag älskar er, ni är det bästa jag har.  ♥

försök bli lite tjockare :)
♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback