Don't let the stars get you down.

Lördag, underbara lördag.

Dagen började med att mamma väckte mig typ halv tio.
Låg kvar i sängen till typ tio i, sen blev det lite brått för
Karro ändrade tiden till när vi skulle köra till simhallen,
Matilda skulle liksom ha bad-kanas med HENA KNASSEN !
typ 16 jefla småungar, eftersom inte alla kom. Ganska skönt.

Efter kanaset drog vi hem och vi städade lite.

Jag och vick fick ett ryck så vi körde till maxi i hyllinge ;D
Vi köpte sims 2. Sen löpte jag 10 st vindsnurror till mamma för 5 kronor,
och ett barn tennis set till pappa så han inte skulle bli avundsjuk, även det 5 kronor ;D
Billigt och bra :)

Kenth kom hit nu ikväll :)
treevlans, förutom vicki dampet, men vi får överleva det.
Det blev typ melodifestivalen som kenth hatar ;D
efter det blev det den där filmen squash ball på 3:an.
Vid tio gick vi upp och lämnade matilda till vicki eftersom vi satt
hemma hos karro, sen började vi gå och cykla in till klippan för hans buss
gick typ 5 i elva.

Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här.
lilla Matilda sussar även så sött i vick's säng.

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina flickor :)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
soooov !
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? bloggisch
Det sista du sa högt? haha okej.
Vad har du druckit idag? mjölk, juice och läsk.
Vad var det senaste du åt? salta pinnar
Vad var det senaste du köpte? vindsnurror och tennis set ;D
Vad är det för väder hos dig just nu?
kallt !
Vad drömde du inatt? minnsinte ;D
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida fortfarande,
Vad gör dig glad just nu? komplimanger :)
Vad ska du göra härnäst? gå ner och dricka ,
Kläder just nu: jeans, linne, t-shirt och kofta.
Musik just nu: Mad world
Hur många kuddar sover du med: hm, först 7, men vknade med 3 ;D
Vad längtar du mest efter just nu? sommaren
Vad ska du göra idag? dagen är snart slut.
Vem tänker du på just nu? ante,
dagens citat: lev livet idag, imorgon kan det vara för sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback