Don't think of tomorrow, don't think of today

Jag kan höra att du gåter, känner du likadant?
För om du gör det, så vet du att det är för sent.
Dörren är inte längre öppen, men inte heller stängd.
Jag försöker verkligen hitta svaren till hur allt
kunde bli så som vi inte ville att det skulle bli.
Men tyvärr, det enda svaret jag hittar är du.

Det blev ändå bowling igår.
Tog bussen från klippan 19:10 till ängelholm med Lizettan, Nilsson, Maria L,
Chrisse boy (ulf) , Kenth, Alex Hansen och Koch.
Gick till bowlinghallen i värsta stormen från torget för att chris skulle ta ut pengar där. 
När vi väl kom in fick vi sitta och vänta.
Vid nio började vi spela, jag, Nilsson, Hansen och Chrisse på en bana och
de andra på den brevid. Det var kul :)
Måste tillägga att jag vann men ganska jätte mycket (H) haha

När vi typ var klara så skulle vi eller nej, Chris och Kenth äta. Vi gick bort till Kirris,
men eftersom jag önskade mig att det skulle vara stängt på önskningstiden 22:22 och 
det var den 22/2 så var det stängt ;D
Vi gick där från torget typ till donkan, det var en bit att gå.
När vi väl kom in så var det en mega lång kö.
Medans de andra trodde att de var smarta och gick över till shell så stod jag, ia
och lillan kvar i kön, efter 10 minuter kom de andra tillbaka för att korvarn var slut på shell ;D
Vi kom tillsist fram och alla beställde, sen gick vi till en busshållsplats och käkade medans
vi väntade på bussen hem. Det var ganska möjsigt :)

Bussen var också ganska kul, säger bara:
Men lille ulf...  ;D

Nilsson nannade här inatt också, somnade inte förrän typ jätte sent och
hon väckte mig typ jätte tidigt :(

Käkade frulle vid 1 sen drog hon hem.

Nu är det städning som gäller för alexandran !



Nämn något som gjorde dig glad igår: de som jag träffade igår :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? sooov !
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? msn ;P
Det sista du sa högt? men ah !
Vad har du druckit idag? juice till frullen.
Vad var det senaste du åt? mackor
Vad var det senaste du köpte? Mc donalds mat
Vad är det för väder hos dig just nu? Lite sol faktikst :)
Vad drömde du inatt? om ett jätte lejon i en hästhage ;D  
Favoritlåt just nu? fall for you med secondhand serenade. 
Vad gör dig glad just nu? jag väne
Vad ska du göra härnäst? stääda
Kläder just nu: joggingställ
Musik just nu: Takida
Hur många kuddar sov du med inatt? typ tre. 
Vad längtar du mest efter just nu? allt.
Vad ska du göra idag? Städa, kanske sims och tjejerna kommer ikväll.
Vem tänker du på just nu? inte på någon, utan på allt.
dagens citat: Åldern ger ansiktet rynkor, att ge upp ger själen rynkor.

♥  ♥  ♥
142952-53
♥  ♥  ♥
nothing could change what you mean to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback