...

I always swore to you that I would never fall apart.
You always thought that I was stronger.
I may have failed, but I have loved you from the start.

Igår var det väla med kenth och petra :)
På kvällen kom koch, lillan och petra hem till mig.
Vi chäckade film, och halvvägs in i filmen kom kenth :)

Tjejerna drog hem vid elva, då kom chrisse boy.
Han drog hem när jag och kenth sov, och kenth åkte hem
typ i förmiddags.

Idag fick jag och vicki ett ryck att möblera om.
FY SATAN VAD STÖKIGT DET ÄR NU!
vi har hållt på hela dagen, men hon svek mig för någon timme sen
då hon drog iväg med emmy och några till.

nu måste jag städa klart,
och fint ska det bli ! :)

på något sätt känns det jävligt bra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: görlsen
Vad gjorde du kl 8 i morse? nannade.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? städade ;D
Det sista du sa högt? JA SKA !
Vad har du druckit idag? mjölk, saft och juice.
Vad var det senaste du åt? kebab ;D
Vad var det senaste du köpte? en sjal
Vad är det för väder hos dig just nu?
 mörkisch iallafall.
Vad drömde du inatt? att jag köpte en ödla som hoppade ur korgen med vatten där jag hade den ;D
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida & fall for you med secondhand serenade. 
Vad gör dig glad just nu? I don't know.
Vad ska du göra härnäst? städa sen sims.
Kläder just nu: pyjamasbralls, linne och tjockiströja
Musik just nu: die alone - takida
Hur många kuddar sov du med inatt? typ ingen, kenth hade alla :(
Vad längtar du mest efter just nu? inte ens jag själv vet vad jag längtar efter.
Vad ska du göra idag? spela sims.
Vem tänker du på just nu? :/
dagens citat: En blomma säger 'jag gillar dig' , 'jag behöver dig' och 'jag är ledsen'
men den säger också 'förlåt mig genast för jag kommer mycket snart att vissna'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback