everything change.

Satt och kollade igenom min blogg på lunar och länken
till denna bloggen stod i typ alla gamla inlägg.
Så jag bestämde mig för att börja skriva i den igen,
det var trots allt ett tag sen sedan sist.

Igår köpte min pappa en ny dator till mig och vicki eftersom
vi har haft det rent och fint här uppe i 30 dagar :)

Ska fixa den sen med bilder och sånt från den andra datorn,
men det kan vänta ett tag till :)


Idag är jag förövrigt sjuk.

HELT JÄTTE SUGIT!
men jag får överleva det.


Ska gå ner och ta något att äta nu,
tycka synd om mig själv för att jag är sjuk och missar träningen.
det kan ta och suga sig det med.

Kände att ja var tvungen att göra något så länge :)
read and enjoy !

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kenthan gjorde mig glad igår, för igår var en svart dag :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov som en stock
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Kollade min bilddagbok
Det sista du sa högt? vafan, jävla skit!
Vad har du druckit idag? ingenting
Vad var det senaste du åt? hm, jag åt kebabtacos igår.
Vad var det senaste du köpte? jacka tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit
Vad är det för väder hos dig just nu? typ mulet
Vad åt du för glass sist? engelholms glass
Sover du tungt? Oftast, beror på humöret 
Vad drömde du inatt? Jag drömde att allt löste sig och en massa shit
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida
Vad ser du om du tittar åt höger? Skrivaren och en träningscykel
Vad gör dig glad just nu? Just nu, ingenting.
Vad ska du göra härnäst? äta och sen sova
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: dåligt
Favoritgodis: lakits
Kläder just nu: jogging ställ
Musik just nu: takida.
Hur många kuddar sover du med: 3, ibland 7
Vad längtar du mest efter just nu? att allt ska bli som förr,

142952-26





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback