jag vill bara att du ska se mig...

...som om det kommer att hända.

Ullared idag, trävligt med maria :)
Vi fotade allt som var bra att ha, som tex trädgårdsslang, skosnören,
 studsibollar, grejer som låter och slajm.
Vi köpte förresten slajm för 10 kronor :)

Annars blev dte inte så mycket för min del, typ underkläder
och en blomma till mitt rum som ska stå i det där hörnan mellan
fönstret och bokhylla, fin fint !


jag har svårt för att förstå, svårt för att se, jag vill inte.

hejs !

Nämn något som gjorde dig glad igår: då när vi var hos lillan typ.
Vad gjorde du kl 8 i morse? satt i en bil.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? fixade lite.
Det sista du sa högt? mm, jaja.
Vad har du druckit idag? saft typ.
Vad var det senaste du åt? pommes ;D
Vad var det senaste du köpte? typ lite saker idag,
Vad är det för väder hos dig just nu?
jag vene,
Vad drömde du inatt? sov knappt.
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida fortfarande,
Vad gör dig glad just nu? ingenting.
Vad ska du göra härnäst? spela sims.
Kläder just nu: pyamasbralls och en tröja.
Musik just nu: ingen
Hur många kuddar sov du med inatt? 5
Vad längtar du mest efter just nu? försvinna för ett tag,
Vad ska du göra idag? spela sims.
Vem tänker du på just nu? fan, fan, fan.
dagens citat: let me be the one you hold, the one you need.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback