Mad world.

Vi kan inte rå för det.
Om vi ser en gräns, så vill vi gå över den.
Det kanske är en spänning i att byta ut det vanliga mot det ovana.
Man utmanar sig själv.
Det enda problemet är att när man väl gått över gränsen,
så blir det omöjligt att gå tillbaka.
Men om man klarar av att gå tillbaka över gränsen,
så känns det tryggare när man är fler på samma sida.
------

Då var det pök-kväll hemma hos kochie nu ikväll.
Ingen gillade min och nilssons ramsa :/
vi var så braiga cheerleders !
Our ramsa:

Hata storäng, älska söndraby!
Vi har skola, vi har en tennisplan HA HA HAA!
Hata storäng, älska söndraby!
Söndraby is the shit !
HAAAAATA STORÄÄÄNG!

hahah, knappt kul vi hade ;D

innan idag var jag på väla med nilsson, köpte en kofta, svart faktiskt !
Hittade även en jätte fin klänning på MQ som jag är lite sugen på till avslutningsmiddan ;D
kanske lite tidigt, men koch var först ;D

och sen listan,

Nämn något som gjorde dig glad igår: hm, min mamma.
Vad gjorde du kl 8 i morse? satt på bussen.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? msn ,
Det sista du sa högt? ja mamma, jag ska.
Vad har du druckit idag? mjölk, läsk och cider.
Vad var det senaste du åt? popcorn, I think.
Vad var det senaste du köpte? Idag köpte jag en kofta på väla ;D
Vad är det för väder hos dig just nu? mörkt ute, men det är svinkallt.
Vad drömde du inatt? Minns inte, han nog inte ens börja drömma förrän jag vaknade igen
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida fortfarande,
Vad gör dig glad just nu? ord, positiva ord.
Vad ska du göra härnäst? sitta här och bara ta det lugnt.
Humör just nu: tröttisch.
Kläder just nu: jeans, linne, t-shirt och kofta.
Musik just nu: Petter - Logiskt
Hur många kuddar sover du med: sov knappt i natt, men då var det föjra tror jag.
Vad längtar du mest efter just nu? att du ska höra av dig.
Vad ska du göra idag? slappa och sen sängen.
Vem tänker du på just nu? kochie, hon såg deppig ut idag :/
dagens citat: ge mig ett försök till, en andra chans, det kan aldrig bli sämre än första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback