vi kan om vi vill.

Fredag, älskade fredag !
Fast alla dagar har typ känts som fredag men ändå.

Idag har jag inte så mycket för mig, ska nog bowla ikväll med några vener.
vettefan när,var och hur, eller jo hur vet jag men ja, ni förstår poängen.

Idag är jag trött och allt bara ska skita sig hela tiden.
Så jag får se om det ens blir bowling ikväll, men ja.

Nämn något som gjorde dig glad igår: ingen och inget.
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? satt här
Det sista du sa högt? moget att göra så.
Vad har du druckit idag? sån där saftgrejs.
Vad var det senaste du åt? jag vet inte, det var nog kebaben igår.
Vad var det senaste du köpte? en sjal
Vad är det för väder hos dig just nu?
 moln på den grå himlen,
Vad drömde du inatt? Knappt sovitnågot, så jag vene. 
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida & fall for you med secondhand serenade. 
Vad gör dig glad just nu? nothing.
Vad ska du göra härnäst? försöka få den andra datorn så jag kan spela sims.
Kläder just nu: pyjamasbralls och tjockiströja
Musik just nu: sims musik >.>
Hur många kuddar sov du med inatt? typ tre. 
Vad längtar du mest efter just nu? att det ska bli som förr.
Vad ska du göra idag? spela sims. (no life) och kanske bowling ikväll.
Vem tänker du på just nu? kan inte ens nämnas.
dagens citat: din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback