we don't need anything

Och nu är även torsdagen helt slut. Sjukt vad dagarna går fort.
Som sagt alla hjärtans dag idag.

Eftersom jag inte var så jäkla skrivsugen innan
så blev det inte så mycket.

Min dag började med att en tant ringde och sökte pappa.
Jag orkade inte gå upp ur sängen och se var han var så jag sa till
henne att han inte var hemma, trots att han var det.  hon ringer väl igen.

Efter det så somnade jag om. När jag väl vaknade för andra gången så
startade jag oc box 2. Så jävla bra, och som man gråter.

Kollade på det till typ ett, sen gick jag till datorn.
Skrev ett inlägg och sen gick jag typ tillbaka till sängen.

Skrev sånt skit grejs till no:n innan också, sååå sjukt tråkigt !

Förövrigt är det 6 år sen vår Tanja lämnade oss,  tiden går verkligen för fort.
Jag minns det så klart alltihop, samtalet mamma gjorde och dagen i skolan.
Vi saknar dig, ♥

image76


Nämn något som gjorde dig glad igår
: Gabbe :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? nannade
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? kollade tv
Det sista du sa högt? det är väldigt konstigt.
Vad har du druckit idag? mjölk
Vad var det senaste du åt? nån mat mamma gjort.
Vad var det senaste du köpte? jacka fortfarande, men imorgon är det väla ;D
Vad är det för väder hos dig just nu? mörkt ute så jag ser inte.
Vad drömde du inatt? Jag drömde en dröm , sen när jag vaknade upp från den drömmen, berättade jag om den drömmen i en annan dröm, så det var typ, dröm i dröm eller något?
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida
Vad gör dig glad just nu? jag vet inte.
Vad ska du göra härnäst? soova !
Humör just nu: jag vet inte.
Kläder just nu: jogging ställ idag igen.
Musik just nu: Kurt Nilsen
Hur många kuddar sover du med: inatt sov jag med drei.
Vad längtar du mest efter just nu? imorgon
Vad ska du göra idag? sova bara enligt planerna :)
Vem tänker du på just nu? Nilsson ;D HAHA  välisch imorrn med henne ^^
dagens citat: förändringar är det värsta som kan drabba oss när det förändrar det vi vill ha kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback