I'm back !

helt underbra vecka !
verkligen helt jävla underbar!

lätt det bästa som jag gjort detta året.

Jag var, som de flesta redan vet, på innebandyläger.

Åkte dit i söndes och träffade alla saknade osby/älmhult/viken/helsingborgs människor.
Även danskarna som blivit hur snygga som helst på ett år !
Underbart att vi var tillsammans igen allihopa !

Har gjort så jävla mycket denna veckan så det är inte sant.
Och vi har haft hur kul som helst.

Det var även tre nya tjejer, Lovisa, Emelie och Emilia. De var typ från Småland någonstans.
Härliga tjejer :)
Emelie tyckte att jag liknade nalle puh (på något konstigt sätt) så nu kallas jag puh,
men jag vet inte om det är bra eller inte, för han är ganska trög ;D

Danskarna var som vanligt väldigt svåra att förstå, men det gick,
eller iallafall halvt.
Tog mig nog 20 minuter innan jag förstod att peter plus var nallepuh på danska ;P
sjukt trögt, men iallafall.

Fick ett utbrott på Ramlösa igår, men det är lugnt ;D
haha, fy satan vad sur jag var, men seriös som jag är så började jag asgarva efter :)

tuneringen gick skit bra!
mitt och saras lag kom sist :D
men fy fan vad vi skrattade under den tiden !


nej nu orkar jag inte skriva mer,
lägger in bilder på bilddagboken sen,

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback