sommarlov

det borde egentligen vara en underbar känsla med sommarlov.
Men helt ärligt, det är det inte.
Jag vill inte släppa alla nu. Inget kommer bli som förr.
Visst man måste acceptera förändringar, men det är svårt när man inte vill.

Dessutom måste jag få en sak fixat, men jag vet inte om jag klarar av det.

idag vet jag inte vad som händer, det får vi se.

jag fyller år om en vecka, den 22 juni.
jag vet precis vad jag önskar mig.
♦ parfym av mutter och pappa, har den redan men den är typ slut
♦ inredning grejs, hyllor och grejs, av mina systrar.
♦ en stor tavla av tjejerna.
♦ sen ett armbandsur, som jag inte vet var jag ska få ifrån, men det ska vara en sån fin
lite dyrare så det är kvalite på skiten. 

Ralph Lauren  minst 50 ml


--------


2 st lack vägghylla   199:- / st   IKEA                                            Skoj väggklocka  79:-  IKEA
LACK Vägghylla                                        
SKOJ Klocka


Statist dekorations träd  59:- /st  (ett svart)  IKEA        Äntra dekoration 149:-  IKEA
                                                                                                          

STATIST Dekoration, träd                                          ÄNTRA Dekoration, par


+ typ ljusfat m.m
------


tavla    599:-   IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback