vick 19

Idag fyller vick år.
Hon fick sån servis i student/födelsedag present,
så hon har redan fått grejs av mig, 
så jag köpte bara ett  halsband, typ ett hjärta där jag graverade in syster.

Fick även väcka henna själv för att de andra i huset är borta.
Men det gick finemang ändå :)


Igår slösade jag bort de sista pengarna ;s
Köpte ett  linne på vero moda. ganska fint faktikst.
Inhandlade även ett par jeans till i förrgår :)
pengar den 30:de, månadens bästa dag ;D

nej nu ska jag sluta skriva ,

ciao !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äsch, köper man snygga linnen så är det inte att slösa pengar, det är att investera :D



Snyggt namn du har förresten :p



Kika gärna förbi min blogg, ha en bra lördag!

//Brunetten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback