because every little thing is gonna be alright

Sitter och lyssnar på Bob Marleys störtsköna låt. Bara älskar den! Filip är väldigt duktig på att sjunga den också! :D

Nu ikväll åkte jag och super-Ia hem till Fillefill. Spelade gh och hade trevligt. Efter ett tag kom villige-Wilmer och joinade oss. Ägde Wilmer på gh haha ! ;D  Efter ett tag gick vi ut i det äckliga vädret. Mina skor läcker in :( Gick till gympasalen i östra för där var det disko för sånna små, så vi kollade läget. VILKEN FEST. Vidare hem till Burman och där stannade vi och hade väldans trevligt! Tog bussen hem vid tolv.

Nu sitter jag här med blöta fötter vilket är ganska kallt!

Imorgon blir det kalas hos min ena syster som fyllt 20 något. Tror det är 27. (hemskt att inte veta exakt)
Aja, ett år hit eller dit ;D

sov sött små barn för det ska jag göra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback