Disaster.

Kräftan 22/6-22/7

Månen ger dig en dag av passion och romantik.
Nöjen kan dock också locka. Högt tempo ger mersmak.

För hilvede. -.-

Min dag, SKIT TRÅKIG. jonte har underhållt mig på msn, men vafan. Jag hatar söndagar!

Pluggat lite, men inte allt för mycket. Inte orkat :/


Ladder 49 på tv. Jim & Alex film, satans minnen till den filmen :')

Jag älskar filmen, verkligen älskar! Så jävla romantiskt det där med ringen. Sån kille skulle man allt haft! Sen så bara ser man han ligga där, heeelt sorgligt.

Twilight på fredag! :D
 Säg till om ni vill med och kolla den :)
Vi får boka biljetter och skit för det är premiär.

Okej, jag vill inte acceptera det här. Jag får försöka, men jag vill inte. 
Hur du kan göra såhär, jag förstår mig inte på dig.
Inte det minsta.
Trött på det här.

<3


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Jag hade nog inte haft något imot att hänka :O

Postat av: Jonte

Jag vill se den!

2008-11-16 @ 23:28:17
URL: http://jonteey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback