Freitag.

Kräftan 22/6-22/7

En bra dag för nöjen, en mindre bra dag för romantiska gester.
Det finns en risk för stora missförstånd.


Den stämmer till 110% idag. Känns helt dumt, hatar det här !


Efter gårdagens klumpighet som verkligen kändes som en veckas klumpighet så tänkte jag att jag inte skulle vara för klumpig idag. TJOFLAX. Jag vaknade runt åtta något, satte igång Buddy Holly - Everyday direkt ! Blev iallafall lite gladare.
När jag väl kom upp och skulle göra vid mig så jag iaf inte såg helt död ut började bekymmerna igen. Det var iallafall inte mitt fel, det är aldrig mitt fel. Plattången trillade i golvet av sig själv. Plockade upp den. När jag gick ut stöter jag till den så den trillade ner IGEN. Panik som vanligt gick jag in i dörren och slår i huvudet. Great början.
Sen bara fortsatte det, och ahhh, tidiga mornar är inte något stort plus för min del.

Kom till skolan. Som vanligt är jag helt efterbliven och fattar inte ett skit när folk förklarar saker för mig fast jag vill förstå.
Dagen fortsätter och jag blir sur. För vad vill jag inte säga, men seriöst orka med dig.

Fysiken åt helvete, matten åt helvete, dagen åt helvete.

Ser fram emot en trevlig kväll, var man nu kan spendera den.
Blir nog hos Fillefill.

Läste på aftonbladet om en jägare som GLÖMDE bort att han satt fast hunden i dragkroken på bilen och sen kört med hunden SLÄPANDES utan att märka det. Varfan är världen påväg?
Helt sjukt, blir så arg på sånt!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback