heh,

Kräftan 22/6-22/7

En riktig fin och rolig söndag väntar,
men efter sex på kvällen lider du en liten smula av kort stubin.

Stämmer verkligen inte idag, eller kanske det sista.

Inte blivit mycket pluggande idag. Ångrar mig lite nu att det inte blivit så.
Rädd för att inte klara av provet. Eller ja, proven.

Just nu spelar jag tic a tac poker med jonte posare.
Tänker lite på roger pontare när jag säger jonte posare.
Inte för att det hör hit men ändå :D

Ska ta en dusch sen och efter det måste jag verkligen göra engelskan.
Läsa igenom matteboken är inte helt fel heller.

Ska även lägga till att JonteposarN gjorde om bilden på mig och jim som jag har där uppe.
Det är han väldigt nöjd med så ni kan ju adda hans msn [email protected] :)

hejdå äckel! :*


Kommentarer
Postat av: jonteposarN

Hahah nej min msn e hemligt! Only VIP hahah skämta, vfr skulle då anex ha den!



Pussis

2008-11-09 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback