I don't mind it.

Okej, tråkig söndag. Verkligen jätte tråkig.
Pluggade lite matte innan, känner att jag behöver göra det lite till snart.
Ska även göra engelskan och lite cad. Känner verkligen att jag inte orkar idag.

Vick och pappa är iväg för att kolla på bil.
Jag sitter här och mamma lagar mat. Det luktar sååå gott!
Idag blir det rostbiff med potatisgratäng :)
Det tycker jag verkligen om.

Ikväll blir det att kolla oth och chillidilla.Ganska skönt faktikst.
Skola imorgon. Suck. Känner att jag bara skulle vilja sova i en månad.


Vad jag än gör så är jag så mycket sämre än dig.
Jag vet att jag aldrig någonsin kommer kunna leva upp till din nivå.
Jag vet, jag vet, jag vet.
Det känns så lönlöst när du kommer in i bilden.
Även fast att du är utanför så tar du dig in.
Du anar inte hur avundsjuk jag är på dig.

den kroppen, herregud.
None

Kommentarer
Postat av: jonteposarN

Het som få :)

2008-11-09 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback