I knew you could see right through me

Kräftan 22/6-22/7

En trevlig onsdag, inte så märkvärdig kanske men mysig.
På kvällen blir det ganska gott om skratt.

Nu ser jag fram emot ikväll :)

Sjuk idag igen, WIHOOOOO!
suger dase gör det.

Missar ganska jätte mycket i skolan, -.-
Skulle börja med egen planering på gympan nu, där sket det sig.

Måste plugga matte idag, vet aldrig om jag får det på fredag.
Så lika bra.

Inatt hade jag en ganska kul dröm. Ni vet med typ csn kortet får man rabatt på donken och sånt.
Så typ fick man en cheeseburgare, dricka och mellan pommes för 12 spänn om man visade det.
HAHA, snacka om att vara sugen på mat.

Mitt huvud sprängs snart så jag ska gå och knarka i mig lite tabletter nu.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback