I'm not your princess.

Kräftan 22/6-22/7

Bra dag för sport och för tävlingsmoment,
men i övrigt händer det praktiskt taget ingenting just nu.



Stack hem till tvillingarna igår vid 5.
Kom massa folk dit och förfestade.
riiiiktigt trävligt!
Tog tåg till Hbg och sen tåg därifrån till Ängelholm.
Hann med en snabbis på donken också, power walk av mig och emelie ;D

Bahnhof var ganska okej, men vi drog hem en halvtimme tidigare för ingen orkade HAHA.
Parne skjutsade hem mig till jim så jag sov där.

Karro hämtade mig vid typ 11 så åkte vi till Bella för att hämta lille kattjävorn.
Så nu har Engström zwei katter.

Åkte hem och duschade och sååånt där och nu blev det datorn.

Funderar på att städa för här står massa mjölkpaket och skit vid datorn.
Men det får jag ta lite senare.

Vick kommer hem ikväll så vi ska typ hyra film.
Slipper sova ensam iallafall.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback