Just not today

Okej, tro det eller ej men jag sitter och lyssnar på Spice Girls. Verkligen brist på att göra saker när man är hemma.

Jag har tänkt ganska mycket, eller ja det brukar man göra, men ni förstår.
Det finns jävligt mycket man klagar över här i livet. Är det inte det ena så är det det andra. Vi blir aldrig riktigt nöjda hur vi än har det. Vi vill ha för mycket innan vi är helt nöjda, men när vi väl fått en sak så har vi oftast förlorat något annat.
Det som försvinner brukar ganska ofta betyda mer än de vi fått. Det som vi sett som något självklart var eller är oftast det inte.

Vissa saker är självklara för en del människor men inte för andra. De som inte har för många självklara saker har mindre att förlora. För självklara saker kan försvinna för de självklara kan tröttna på att aldrig få något tillbaka. Man kan inte ta för mycket för givet, ha för mycket som är självklart, för i längden förlorar du själv på det.

anyway

Kräftan 22/6-22/7

Du är irriterad under dagen men tisdagen avslutas på ett mysigt och trevligt vis som räddar ditt humör.

ganska sant, irriterad är jag till max.
Jonte kan ju ta och komma hem så vi kan spela, för jag är så uttråkad.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback