Måndag

Blev inget inlägg igår men min gårdag var inget speciellt ändå.
--

Kräftan 22/6-22/7

Dagen börjar ganska trist men detta kompenseras av en oväntat njutbar afton.
Någonting blir en succé.

Min morgon började av att min mobil vibrerade under kudden. Jonte försökte väcka mig med ett fjuttit sms, han lyckades dock denna gången. Gick upp samtidigt som mamma skrek på mig att jag skulle gå upp. 7:13 är första klockslaget jag kommer ihåg och jag ville bara döda mig själv för att det var måndag igen. Hann med ganska mycket idag, eller ja, ungefär samma saker som jag gör på en kvart mindre annars men det kändes som jag hann med mer. Nilsson kom vid tio i åtta så gick vi till bussen.  

Väl i skolan var det först matte med lille Janiz. Fick tillbaka matteprovet, preciiiis under mvg, men jag är satans nöjd ! :D Efter det hade vi svenska och engelska.  Helt görre på engelskan att Hildis inte gav oss riktiga förhör sååå jag klarade det galant och lite pluspoäng ;D Luchen var inget att hurra för idag, vilket det nästan aldrig är. USCH. Åt ingenting förutom en broccolibit och två glas mjölk. Hade data med Jan och jag gjorde inte vad jag skulle där. Är helt fast i den jävla tantens blogg så det finns inte !  HAHA, hängde upp hennes 8 tips om en bra uppforstran på tavlan. Jan fick sig ett litet skratt.

Drog till stan med Hannapanna. Besökte hennes roliga pappa och sen gick vi lite på stan. Hann med donken och sen blev det bussen hem vid sex. Mamma hämtade mig. Hem och käka och sånt. Massa snack med Sophie i telefon också, haha, herregud, tjejsnack for life ! ;D

Drog ut en runda med Söndraby lovern Nilsson, termobyxer och allt ! HAHA Barn på nytt!
Åkte lite i backen och snöänglar på det, helt greeeeat.
Nästa gång blir det med varmoboy :D

dagens

''jonteman säger:

ska bara hämta rostade mackor med jordnötssmör och hallonsylt på!
Skitgott testade det innan, trodde inte jag skulle tycka om det men det gjorde jag!''

ciao!


Kommentarer
Postat av: JONTE

Åt sex stycken

Postat av: jontiish

åt sex stycken...

2008-11-24 @ 22:34:05
URL: http://jonteey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback