Now do we stay together cause we're scared to be alone?

Kräftan 22/6-22/7

Din lördag blir riktigt angenäm, särskilt om du ägnar den åt nöjen eller befinner dig på resa just nu.


Igårkväll åkte jag hem till Jim. Kollade på vårt favoritprogram,  EM i att såga bränne.
Sov där, eller ja, det blev jävligt mycket snackande HAHA.
hur kul som helst.
taaaack jimsiepims :)

jag har en ny favoritlåt. Everyday med Buddy Holly. Gryymt bra. In och sök på youtube med er nu :D
Fick dock inte spela den för jim, för han hatar tydligen den, MEN man kan inta hata den låten.
Blir helt hyper glad av den :D

 
Pappa hämtade mig typ halv tio sen blev det ta tåget tio i tio med Karro till Hbg.
Mötte upp Gabbe och Vick, som förövrigt är bakis och rälig.
Åkte över till dk och hade trevligt :)

Ikväll vill jag typ festa.
hör av er om något händer :D

ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback