Onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen blir avkopplande och mysig.
Det kan gnistra lite på kärleksfronten, troligen på ett bra sätt.

Inatt vid halv ett, ett något var där nån pedofil som ringde mig HELA tiden. Skickade sms och skit. Personens namn är för tillfället hemligt eftersom det pågår en polisutredning av fallet. HAHA.
Iaf, blev väck vid fem - sex igen av samma person -.- du plåågar mig under min skönhtessömn! :(
Gick upp vid sju, mådde skit. Trodde jag skulle komma iväg till skolan, men icke ! kritvit i huvudet och svart för ögonen när jag reste mig upp. Huvudvärken tryckte på som fan och det kändes som jag skulle trilla ihop vilken sekund som helst. Gick och la mig direkt igen efter att jag ringt skolan. Somnade direkt. Mamma ringde vid tolv, att resa mig var en plåga. Svart för ögonen såfort jag ställde mig upp. Det gick verkligen inte. Tog ett tag innan jag ens kunde ta mig fram till telefonen. Kände mig som en handikappad. Gick och la mig igen, skönt var det kan jag lova. 

Vid typ ett-två något kom mamma hem. Fick pallra mig upp för att försöka göra något vettigt. Gjorde klart min svenska uppsats. Tog någon timme, men jag är ganska nöjd med den. Gick ner för att hjälpa mamma med adventsljusstaken. Jag förstörde en sån grej som ljuset ska sitta i så jag fick laga den med lim. Mamma blev dock inte sur, men det är så typiskt mig. Gick upp igen och fixade nya stjärngrejer som ska stå i fönstret sen. Det ville inte som jag ville så jag ändrade lite i beskrivningen hur man skulle göra och då blev det bra. Satte upp dem, men mamma klagade. Men jag menar, vem fan bryr sig om de står uppe men är släckta? inte jag inte, men mamma gjorde. Det struntade jag totalt i så nu står dem där så fint.

Blev spagetti och köttfärssås idag, Matildas favorit mat. Inte träffat henne på ett tag nu. Hon har tappat en framtand till nu, HAHA så fult det är !  Mobbade henne lite för det, ska alltid finnas något :)

Laddat hem ljudböcker,  en plats i solen med Liza Marklund och det fattas en tärning med Johanna Thydell.  Ska börja lyssna på någon av dem nu såfort jag skrivit klart.


Ikväll blir det Grey's Anatomy och imorgon måste jag till skolan!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback