Onsdag

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen handlar om ekonomi, bostad och ägande.
Du får goda nyheter och har dessutom goda idéer.

goda nyheter och idéer, tjoflax.

Idag gick jag upp lite tidigare, typ tjugo över sju. Hann med lite som jag inte brukar hinna med. Inte för att min mogon var så jävla bra men det får jag väl ta. Första lektionen hade vi resurs. Tord är för cutie. Sen blev det mentor skit och efter det engelska. Luchen idag var ÄCKLIG. Såg ut som någon jävla spya som mattanterna själva spytt upp och sen ville dela med sig av till eleverna. FY FAN FÖR SKOLMATEN.  Hade gympa, teori timme. Ganska skönt idag faktiskt. Efter det fysik, fattar typ allt där :D helt överlycklig.


Tog bussen hem vid två och nu sitter jag här. Måste göra lite konstruktion och matte känner jag, men har inte orken. För jävla lat. Ikväll blir det även Grey's anatomy! ÄLSKAR det programmet. typ kär i det. Ska dock gå och lägga mig vid tio för jag är über trött. Så något spelande på msn blir det nog inte idag ;< 

En annan sak är att min mamma köpt hem vo5 schampoo. JAG HATAR VO5. -.- Hon skulle köpa för brunt hår, så kommer hon med med något jävla VO5! helt cut. Verkligen inte på humör idag.

hejdå,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback