shine your light.

Kräftan 22/6-22/7

Tisdagen handlar mest om praktiska saker.
Du reder ut något som förbättrar din ekonomi. Trevligt.

HAHA, min eknomi, tjofräääs.
Den är i botten :D

Drömde om att jag fick igång min mobil, HAHA, herregud, verkligen helt beroende! Var överlycklig att den fungerade och allt, men sen vaknade jag upp. SKIT KUL JU. Måste köpa ny denna veckan. Verkligen MÅSTE. Blir säkert nästa vecka bara för det :/  Sen drömde jag om att jag fick 4 kattungar! Jag var helt överlycklig. Vilka drömmar man har.

Lite läskig sak hände imorse, och jag tänkte verkligen inte efter det minsta.
När jag skulle gå ut till bussen hör jag något som jamar, helt ivrig som jag ofta blir började jag kalla på Månsemannen, men icke, verkligheten hann ifatt tankarna och jag blev ganska besviken när ja väl inså att jag var helt ute och cyklade.

Träningen gick väl sådär idag. Vi fick glögg och sånt, myspys. Inte för att jag tycker om glögg, men doften av det. Kan inte sluta älska den ! Snart är det iallafall jul, äntligen.

Ska sova nu, skola imorgon

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback