Skolan

Sitter i skolan nu, rast till 1.

Min morgon började med att jag gick upp kvart i sju. Skulle duscha med mamma duschade så jag gick och la mig igen. Lyckat :D Gick upp tio över sju för att duscha. Höll dock på att somna i duschen. Alla säger att man blir pigg av att duscha på morgonen, det stämmer dock inte på mig!  Blev klar typ tio över åtta och då hade jag till och med ätit frukost! Eller ja, frukosten tog en minut men ändå. Fick skjuts av mamma till skolan.

Hade data och sen konstrukTIONS prov. Gick väl hyffsat. Hoppas på vg iaf :D Fick lunch vid elva. Träffade jimsipims :)
Just nu sitter jag bara här i skolan. Killarna är spelnördar, ganska kul att lyssna på dem.

Ska nog träffa maria en runda sen :)

Nej nu får det vara nog.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback