Someone swears his true love

Fick mina skolfoton idag. HEMSKICKADE.
jag är överlycklig för det. Inte för att jag blev någon höjdare på det, men just för att det är något man ska ha. Blev så sur när de sa att inte mina foton fanns ! men nu är det hemma i mitt lilla hus ute i skogen bland granar och träd.

Okej, jonteposarN (roger pontare)  har skaffat blogg. haha, kommer bli stammis med mina underbara kommentarer som du bara kommer älska livet ut!  Ganska kul, förgyll min dag nu, annars så kan du ta bort din blogg ;D

En annan sak är att jag åt spagetti och köttfärssås idag. Kanske inte världes intressantaste sak att veta men det var iallfall längesen jag åt det hemma. Notera det nu ni som vill så ni inte glömmer det.

Idag är det för övrigt inte min dag.

ciao


Kommentarer
Postat av: jonteposarN

Ja! Hahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback