Söndag

Inte kunnat skriva på hela helgen, men här kommer den iallafall.

Fredag
Sophie följde med mig hem efter skolan. Vi chillade sönder och sen lagade vi (jag) mat. Kyckling, potatis och bea sås. HAHA, det blev väl ganska lyckat tror jag. Mamma hade även köpt ny pepparkaksfil så jag blev jätte överlycklig. Vid sju typ stack vi hem till Friberg och förfestade innan T3. Trevlans!  Gick sen till stationen med allt folk. Ett visst Tordfans gjorde så vi trillade rakt ner genom en buske ner på asfalten, så jag har en bula i huvudet nu. Väl på bussen var det helt okej fram till Munka. Då skulle en tjej tvunget vägra gå på bussen så där satt vi, 70 pers i 1½ och väntade på att polisen skulle komma och hämta den jävla tjejen. Aldrig varit så lycklig över att polisen kommit. Kom till T3 vid halv tolv typ, pof fixade in mig så jag slapp kön och det tackar vi för !  Väl inne hade jag skoj så det tackar vi för !
Var hemma vid halv fyra, bums i säng.

Lördag
Planerna var att åka till ikea i Malmö med Vick och Gabbe, dvs ta tåget tio i nio och bli hämtad i Ramlösa och sen åka ner med dem. Vaknade vid kvart i nio, försovit mig. PANIK. Upp och duscha och mög fort som fan för att hinna med det vid tio. Blev även förbannad för att mina föräldrar hittad epå någon jävla skit lögn som var anledninen till att jag försov mig. BULLSHIT, ta reda på saker nästa gång och håll käft.  
Fick ta tåget ner till Malmö istället  för Vick och Gabbe körde halv tio. Väl nere där åkte vi, dvs geeksen, Daniel och Leon till Ikea och kul var det! Sötare unge får man allt leta efter ! Jag och vick höll även på att förstöra en datorbänk som var visningsex HAHA, jävla kul!

Hem en snabb runda och sen direkt till Ängelholm på lagfest. Något av det roligaste vi gjort! Gjorde någon lek hemma hos Walhter där svaren på frågorna var typ tävling mellan tre olika och den som vann var det rätta svaret. Jag vann båda mina på 'vem slickar bäst'  då man hade en sytråd där det hängde en sockerbit i och sen skulle man typ få in den i munnen så snabbt som möjligt, och sen på 'vem gängar bäst'  där man skulle sätta ihop muttrar och skit.  Jävla bäst är jag ;D Sen gick vi ner till Top Spin och hade trekamp. Biljard, gh och airhockey. Mitt lag vann för jag slog Sofi i biljard ;D
Haha så jävla bäst. Sen gick vi hem till Skoog och gjorde lekar och sånt. Vid tolv åkte jag, Sofi och Frida till Östra med Johan. Träffade Jim och Kenth. Jim var minst lika sleten som jag. Tog bussen hem vid 2 där de andra tjejerna från laget också satt :) Även Petra och Z som tydligen varit i Ängelholm.

Söndag
Idag vaknade jag halv ett, vi skulle ha familjemiddag typ ett. Pappa har fyllt år och det är snart jul och idag är det första advent och ja, det finns nog hundra anledningar till. Allt för god mat :) Blir plugga matte ikväll, måste verkligen jobba ifatt, prov på torsdag. Finns inte så mycket mer att säga om denna dagen.

ciaaao!

jag har inte en aning om jag vad ska tycka eller säga,
men för mig var det något...



HAHA satans kul!

Tidningar och deras rubriksättning:

Sydsvenska Dagbladet:

Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv
(Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!)

21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare.
(Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!)Även åk-lagare?? U.E.

Nordvästra Skånes Tidningar:

Mannen dog medan kvinnan avled.
(Och skillnaden är...?!)

Örebrokuriren:

Gynekolog hittade knarkgömma.
(Var undrar man genast?!)

Svenska Dagbladet:
Färre gökar i södra Sverige.
(Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!)

Ingen av de omkomna hade livshotande skador
(Istället dog de av...??)

Upsala Nya Tidning:
Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse.
(Tur att man inte är anställd där...)

Bergslagsposten:
Inga spår efter skidåkare.
(Han måste ha flugit fram)

Huset som brann ned till grunden blev totalförstört.
(Nähä...?)

Ölandsbladet:

Mindre poliser till Borgholm.
(Vad är maxlängden?)

Helsingborgs Dagblad:
Vi skriver alt dåligare.
(Det jör vi vel inte!)

Dagens Nyheter:
Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning.
(Inte undra på!!)

Expressen:
Svältdöd blir vardagsmat.
(Vad blir då festmat?)

Dagen:

Lam pojke bortsprungen.
(Hur lam var han sa du?)

Aftonbladet:

Arbetslösa har rätt till dagisplats..
(Då är de ju åtminstone sysselsatta!)

Polisen grep torsk i fiskhamnen.
(Var hittar man annars torsk?)

Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld.
(Yeah right!)

Östersundsposten:
Krockade med älg på motorcykel.
(Åker älgar motorcykel...?)


Metro:
Yrkesmördare misstänkt för mord.

(Vadå, han gjorde ju bara sitt jobb!!)

Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja.
(Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på
Finlandsfärjor??)


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Listan var underbar <3

Postat av: Gabbe

HAHA för listan!!!

2008-12-01 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback