Tisdag

Kräftan 22/6-22/7

Du har en avkopplande dag framför dig.
Nu har du också chansen att samla energi inför kommande bravader.

JÄVLA STRESS DAG!

började av att jag vaknade av mammas skrik. Jontes sju miljoner sms hjälpte mig verkligen inte denna morgonen, hörde dem inte det minsta även fast jag har en jävla cp signal. Iaf, upp och duscha och mög. Nilsson kom kvart i åtta så vi gick till bussen. Skolan var pest och pina. Somnade på svenskan när vi kollade film så jag fick en prcik i pannan av min vante som jag sov på. Väldigt snyggt. Matten ligger jag back i och mitt cad program cpade sönder.
Tord gav mig dock ett skratt. Han skulle berätta för oss vad allt var och sånt i cad programmet så han bara 'Ja vet ni vad helix är?'  alla sitter som frågetecken så forstsätter han 'nej det har inte jag heller en aning om vad det är'

dagen fortsatte med bajs lunch. Äckligt som fan. hade även mona idag, haha älska henne !

Åkte hem med bussen, jävla massa skratt där! Och killen som satt bakom Cornelia och han där Stoffe?, HAHA herregud, äcklig iaf. Påvägen hem trillade även nilsson. HAHAHA dagen händelse alltså!

Började på mitt svenska mög. Skrivit typ hälften :)  Ganska nöjd än så länge !

Blev träning, ont i fötterna som fan! helt hemskt. Sen min astma, kör upp dig någonstans.

Jonte försöker vara bättre än mig på tic a tac, men han suger.

ciao!

DAGENS

Jonte - din dag på natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback