TORDsdag

Kräftan 22/6-22/7

Du ägnar väldigt mycket tid åt arbete eller praktiska uppgifter.
Det som blir över går åt till vila.

Jonte ringde mig igårkväll just när jag typ gått och lagt mig. 'Alltså jag kan inte sova' HAHA, lyckat.
Somnade alltså lite senare än vad jag borde gjort. Imorse skulle han ringa och väcka mig vid sex för jag var tvungen att gå upp tidigt, han ringde men tjoflax att jag vaknade. Så jävla typiskt. Blev jävla massa stress imorse. Skolan var ett måste så hur jag än mådde så brydde jag mig inte. Knarkade i mig lite tabletter och huvudvärken släppte till en viss del. Humöret försökte jag hålla på topp, men det är inte lätt!  Så jäkla mycket på en gång, blir trött på det.

Skolan var annars okej, höll på att somna på matten. Bihålerna kan dra åt helvete. Stack hem vid två, tog någon skit bra medicin som mamma hade och tjoff försvann det till en viss del! Blev ganska glad och jag kunde börja plugga lite nk. Gjorde uppgiften så nu är det en sak mindre att göra. Matten lígger jag dock jävla mycket efter i men det tar jag på söndag. 

Ringde Jim innan också, underbara lilla du. Ser framemot kräftskivorna med dig och filip om 10 år och framåt  ;D

Nej nu ska jag plocka undan lite om jag orkar. Sophie kommer imorgon så man ska väl iallafall kunna gå på golvet då :) Fast hon får nöja sig med att jag iaf städat liite.
Senare ska jag ner till hallen och kolla matchen, ett måste.

Imorrn blir det party till max. Wihoo på det ! :D

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback