Torsdag

Kräftan 22/6-22/7

En härlig dag för nöjen och humor i alla former.
Ett gott skratt kan ta udden av alla möjliga problem.

skratt har jag iallafall haft idag.

Min dag började vid åtta. Vaknade liite sent! väckarklockan på mobilen ringde aldrig så jag försov mig litta mycket idag. Eftersom jag redan missat bussen och nästa gick inom tio minuter bestämde jag mig för att ta den vid 9. Tog det hyffsat lungt och skulle göra mannagrynsgröt. Började bra tills jag glömde att jag hade en kastrull med mjölk i på spisen. Det kokade över så mjölken brändes och det luktade bränt i hela huset. Panik som vanligt tog jag bort kastrullen men sen mjölken som runnit över brändes på hela plattan så när jag skulle skrapa bort det så blev det typ glöd av allt det brända HAHA, helt jävla misslyckat!  Fick fixa spisen och sen börja om från noll igen. Den blev tillsist ganska lyckad.
Tog bussen vid 9. Fick betala för vuxen ;<  Jag typ sa inte till så jag fick betala 10.40 istället för 6.40. Bidrog med lite extra där till skånetrafiken.

Väl i skolan så var HANNA där ! :D  Helt hyper glad av det ! Hon gjorde en fin historia om mig när jag var i New York så den sitter på dörren nu :)  Annars var det ganska chill idag, alla lärare var sånt med nior så vi gjorde i princip inte ett skit. Jag och Hanna gick till torget en runda på konstrukTIONEN. Träffade Jim som satt där. Fick även boxen av PD, så nu ska jag kolla tredje säsongen. Löve it. Väl tillbaka i klassrummet kastar killarna bara massa kort -.- Gick tillbaka till torget sen satt vi där med Jimsie istället.

Äcklig mat i skolan som vanligt, USCH PI BLÄÄÄ. Kycklingen var dock lite god, men inget mer. Fast skolan ska ha pluspoäng för mjölken, för den är alltid så kall och god :D

Hade matte och sen gympa, fast gympan sööög. killar och lagsport går fan inte ihop. Sjukt tråkigt.
Tog bussen hem tjugo över tre, höll dock på att missa trycka att jag skulle av.

Mamma har opererats idag så hon var hemma när jag kom hem. Och tjatet om att jag ska göra saker är så jooobbigt. Iallafall, ingen träning ikväll, förjävla ont i huvudet.

Måste plugga -.-  syyyg.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback