♦♦♦

Jonte sa till mig att göra en lista på saker som stör mig sååå här kommer den

♦ Jonte - för att du är anledning till att jag försover mig varje morgon. När jag ska gå och lägga mig tidigt ska du tvunget få mig till att vilja spela tic a tac poker. Även fast att det är min vilja ibland så skyller jag ändå på dig, för det är aldrig mitt fel!  (heheh )

♦ Folk som knäcker sina fingrar -  För att först inte tala om ljudet som blir när någon knäcker sina fingrar som är det värsta ljudet som finns så ser det förjävla äckligt ut. Att man bara liksom vill knäcka sina fingrar, it doesn't make sense. Jag plågas av det.

♦ Städning - Det är det onödigaste som finns! Aldrig förstått mig på det. Först ska man städa för att sedan kunna stöka till för att sen kunna städa och sen stöka till..osv. Det går inte ihop! 

♦ Dubbade reklamer - Det finns inte många bra reklamer men något som jag stör mig på extremt är de dubbade reklamerna ! Som typ Silit Bang. 'Bang och smutsen är väck!'  säger en jävla gubbe när munnen rör sig helt annorlunda! Jag får en sån känsla i kroppen att jag bara vill slå ner den jävla gubben för att han gör mig irriterad.

♦ Att jag är glömsk -  jag kan lägga saker var som helst, när som helst och jag hatar det. Jag stör mig på mig själv och det är som mest irriterande om jag precis haft saken.

♦ När Vicki sätter i spärren så stolen inte går att luta sig bak i - Något jag blir riktigt irriterad på! När man sitter vid datorn vill jag kunna luta mig bak. men det går icke när vicki suttit här ! Hon ska tvunget sätta i den jävla spärren så jag får panik.

♦ När mobilen är död - Det stör mig att den ska dö när man behöver den som mest.

♦ Stress - Det värsta som finns genom tiderna. Att människor ska ha så lite tid till att göra så mycket på. Vafan, luta er tillbaka, eller gå och sov så löser sig saker alltid på ena eller andra sättet, och gör de inte det, vem fan bryr sig om hundra år? Du lär ändå dö vid 30 om du stressar ihjäl.

♦ Fjortisar - Fobi för dem. Klarar inte av dem till en liten fjuttig procent. Att man tvunget ska sminka sig så man har en jävla brunkräms rand på kinden, rouge som heter duga och kajal så man liknar en liten emo kid. Ni blir inte mer älskade för allt smink. Drar man med fingret är det en helt annan färg under. Kläderna ska man inte ens nämna. Herregud.

♦  Svek - åthelvete med den. Hur man kan skita i någon man bryr sig om, eller sagt bry sig om? Lägre kan man inte sjunka. Jag hatar det och jag hatar folk som helt plötsligt snackar skit. Det är också svek, iallafall för mig.

♦ Skillsmässor - Där går svek in. Hur fan kan man lova någon vara med den tills döden skiljer en åt och sen bara skilja sig? Det går fan inte ihop. Gifter man sig så håller man ihop, annars kan man lika bra skita i att gifta sig.

finns mer, men det får räcka! :D


Kommentarer
Postat av: Jonte

Mmmm ja tack! HAHAHHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback