You deserve much better than me.

Träningen, HAHAHA. Åt helvete. Märks att man varit borta.

Som de flesta vet är jag en ganska klumpig person på alla sätt och vis. Senast var för bara en timme sen. Jag skulle gå ut till bilen. Jag höll i ganska mycket saker men heltplötsligt tappade jag min gothia lapp på marken. Panik som jag fick eftersom det var blött och äckligt böjde jag mig ner. Jag hade vattenflaskan fast mellan armen så den typ satt fast mellan armen och midjan. Tyvärr var den öppen så när jag böjde mig ner rann det ut jävla massa vatten ner i min ficka på joggingbrallsen. Jag fick panik för att jag blev blöt, så jag skyndade mig till bilen, slängde in sakerna men tappade lappen på marken IGEN. När jag tog upp lappen så trillade vattenflaskan ut. Blir lite suris så när jag skulle hälla ut vattnet häller jag det PÅ mina skor. Jag är lyckad.

Skulle egentligen spela spel med jonte, men han verkar inte alls vilja logga in den svikarN.
Sov morgon imorrn, girre till max.

Nej nu blir det sängen, puss!

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Aw, men lite klumpig får man vara :) Det är bara söttpött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback