Måndag

Spenderat helgen hos Karlsson.
I lördes var jag, Jim, John, Johanna, Kenth och Frida på haket i hbg och käkade.
Mysigt värre och Jim betalde min mat :D
Gick en runda inne på Dunkers och sen åkte vi hem till John och Johanna
där vi kollade film och såent.

Igår chillade vi sönder. Jag och Jim skulle gå till Mölle och inom Pof för att hämta en laddare.
Påväg till Pof mulade Jim mig så jag fick näsblod -.- 
Sen kollade vi på någon böle film som var fett bra.

Idag vaknade vi ganska tidigt, chillade, slogs och åt frulle.
Åkte hem vid halv tre och nu hemma städar jag lite.
Vill få det klart innan imorgon för då lär jag vara borta hela dagen med mamma och bästis.

På onsdag ska jag hem till Jim och hjälpa honom att städa innan hans kalas, 
sen fyller han år på torsdag och på fredag är det fest.
På lördag ska jag nog med och kolla hans match.

nog första lovet som är så planerat.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback